Ledig?

Ja, vet inte om jag kan kalla det att vara ledig imorn när man ska upp och tvätta klockan 8... har hört att vissa kan köpa sig ifrån tvätten numera...........................

Idag var en bedrövlig dag på jobbet, hela veckan har varit kass, men idag var ändå värst... började turen 11.55. För några månader sen kunde man vara klar vid den tiden. Nu var jag istället klart 15.30 så där lagom kul :(

Glömde skriva igår att det faktiskt hände en rolig sak på jobbet. Jennie var på besök med lille Elias. Riktigt kul att få träffa henne igen och se på den lille :) Får ta och grilla nån gång med dom sen i sommar tycker jag allt! 

Nu ikväll sprang jag lite intervall och åkte sedan ut till mormor och morfar en sväng, alltid trevligt att träffa "di gamle".

Imorn blir det som sagt tvätt och efter det så bär det av till Jönköping, har lite dålig koll på vilka de möter imorn J-Södra, men ryktet säger att det är ett bottengäng?!?! Gäller att inte underskatta motståndet, men vi får väl hoppas på att Axel spikar igen :)

Nu väntar jag på att Ida ska ringa så jag kan gå och möta henne!

//Tingaliin

Kommentarer
Postat av: Danny

Tycker jag hör lite gnäll här, var glad att du ska upp 8, en annan ska ju upp vid 6 (!), jobbet kallar på denna "lediga" dag. :/

2009-05-20 @ 22:51:07
Postat av: Daniel

Hehe ok då vissa har det ju värre :)

Tänkte lämna in mitt tips nu....

2009-05-21 @ 08:33:39
URL: http://djbruin.blogg.se/
Postat av: Anden

Vem är det som är så fruktansvärt lat så han köper sig fri ifrån tvätten, ne nu blir jag nästan lite förbannad på att man inte tar sitt ansvar :-)

2009-05-21 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0