God morgon!

Blev inte jätte sent igår, mjen sov relativt länge idag ändå. Jag, Svahn och Andreas bokade hotell i Stockholm i oktober i natt. Vi ska på NHL-premiären mellan Detroit-St Louis, ska bli himla kul. Blev Scandic Continental som ligger precis jämte Centralstationen, så perfekt läge verkligen! Inte farligt dyrt heller, 4 600 för oss tre för två övernattningar med frukost.

Värre var det att få tag i tågbiljetter, kan inte fatta hur i all sin dar det kan kosta över 3 000 kr för oss tre enkel resa när det är nära ett halvår kvar?!!?!??! No way jag betalar över 1 000 kr för en enkel resa till Sthlm. Får väl se om det dyker upp billigare biljetter längre fram sen, annars har vi kollat upp Swebus där vi förmodligen kan åka för ca 200-250 kr enkel resa per person. Känns mycket bättre även om resan tar längre tid! Skall bli riktigt kul i alla fall :)

Nej nu får jag börja göra mig i ordning, ska ner och spela minigolf strax nu med de andra!

//DJBruin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0