Barcelona!

Ja bara att gratulera Champions League mästarna. Efter Eto´os 1-0 mål var det ju aldrig något snack om saken. Annars var väl kanske inte matchen den bästa, men vissa saker minns man ju, Messis nickmål, fajterna mellan Puyol och Ronaldo för att inte tala om Paul Scholes grymma tackling som borde resulterat i ett rött kort enligt mig.

Minigolfen igår då?! Jodå det blåste och var ganska så kallt, men drog in tredje raka andraplatsen, den här gången var det Andreas som var för bra. Noterade 48 slag, har för mig jag hade exakt samma förra gången?!?! Kan ha haft 49 då oxå lite osäker. Hade en 7a vilket inte är kul :( 
 
På jobbet hann jag precis tillbaka till terminalen innan ett skyfall anlände, så lite tur där hade man allt :) Annars kan man ju fundera på VEM som hade ställt upp min och andreas bils vindrutetorkare idag.... kan ju ha varit en viss ledig blondin kanske?!?! Jaja hämnden är ljuv även om det inte var du Rosie :D

Ikväll är Ida på kirurgfest så får klara mig själv, ska ut och springa nu alldeles strax tänkte jag, kan ju alltid hoppas på att regnet dragit över för dagen?!

//Tjing

Kommentarer
Postat av: Syster M(officersfru inte fotbollsfru)

Hejhej, jädrans vad ni är ute och springer. Antar att ni ska springa nåt lopp? Överträna er inte för Guds skull - då har vi andra så mycket att leva upp till... Jag var redan stressad innan jag läste din blogg ;). Hej svejs

2009-05-28 @ 19:08:31
Postat av: Syster M (officersfru inte fotbollsfru)

Hejhej, jädrans vad ni är ute och springer. Antar att ni ska springa nåt lopp? Överträna er inte för Guds skull - då har vi andra så mycket att leva upp till... Jag var redan stressad innan jag läste din blogg ;). Hej svejs

2009-05-28 @ 19:09:43
Postat av: Daniel

Hehe neej men har varit på gränsen till att överanstränga mig i alla fall (har väl skrivit om krampkänningar tidigare???). Ska springa Varberg, Falkenberg och Kretsloppet i Borås vad jag vet nu i alla fall!

2009-05-29 @ 16:11:38
URL: http://djbruin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0