Semester!

Japp nu är den här, i 2 veckor i alla fall, ska bli riktigt skönt. Idag var ingen kul dag alls på jobbet. Trafikkaos i halva stan och att då försöka ta sig fram med moppen är inte alltid så enkelt, särskilt inte när man passerar Boråshallen där Teknisstudenterna precis ska springa ut... När man väl tagit sig förbi det väntar en härlig kö från Suzzies över Centralbron ända bort till Almåsskolan där studenterna oxå precis ska springa ut. Sen var det JÄTTEENKELT att komma åt brevlådorna från moppen när det står bilar över hela Parkstaden... men men förstår dom var ska dom annars parkera en sån här dag... Inte blev det bättre av att det var massor med post, och det värsta av allt var den förbannade regionsmagasinet tidningen... de hade satt på någon cp-reklamgrej längst ner på den som fastnade i allt överallt, ruskigt irriterande... det bästa denna dag var otroligt nog vädret :) Man skulle kunna säga att Vi hade i alla fall tur med vädret, och just den filmen ska jag och idisen hyra ikväll hade vi tänkt :)

Sen imorn bär det av till Surte och hälsa på Jennie och Daniel. Vi blir en full bil med boråsare, så kul :)

Nu kom Ida hem här så får umgås lite med henne!

Tingaliin

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt med semster nu för dig, när en annan börjar jobba! Ja fy fan och ta studenten i detta vädret! I jkpg har det regnat oavbrutet sen i går kväll! Ha det fint kram

2009-06-12 @ 17:51:54
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Miafia

Grattis till semestern!! Även om jag inte ska jobba hela sommaren så dröjer det flera veckor till min börjar.. Men jag har tre ggr så lång semester som du - varför i hela friden bara 2 veckor? Eller kommer det mer sen? Sammanhängande 5-6 veckor tycker jag är den minsta semester man kan klara sig på. Man ska ju orka jobba ett år till sen! Rob o jag hade sol på vår student! (Det hade visst alla vi förresten ;)) Kram

2009-06-12 @ 19:54:42
Postat av: mamma

Ha en skön semester! Det kan väl vara skönt efter en så jobbig dag. Vi grattade Johan Frick igår kväll till studenten och då hade han hunnit torka efter transporten på lastbilsflak.Kram!

2009-06-13 @ 07:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0