Grymt Robin!!!

Alldeles nyss blev det klart att Robin Söderling går till final i Franska Öppna i tennis :D Verkligen grymt bra gjort. Leda med 2-0 i set och tappa till 2-2 och 1-4 i femte set, för att sedan vända och vinna med 6-4.... impressive!!! Blir väl antagligen Federer i finalen, och då vet jag inte vem jag ska hålla på faktiskt, unnar Federer den enda titel han inte har tagit av de stora, men vore naturligtvis kul om Robin vann oxå :)

Nu är ännu en arbetsvecka gjord, var väl ingen supervecka direkt, känns som att allt där nere blir dummare och dummare, men men vi får väl se vad som händer.

Blir nog att ha en lugn helg här hemma, Ida ska jobba lördag kväll och söndag dag så. Ikväll hade jag tänkt springa en liten sväng lite senare, känner mig skapligt pigg i kroppen, mer trött i huvudet som jag brukar vara på fredag eftermiddag...

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0