3 dagar kvar

Ja semestern närmar sig med stormsteg nu vilket inte är fel, får väl bara hoppas att "stormen" avtar sen och de 2 veckor jag är ledig blir lååååånga!

Var uppe hos mamsen och blev (snyggt) klippt idag. Mormor och morfar var oxå där och hälsade på, alltid trevligt att träffa "di gamle".

Ikväll sprang jag upp mot Ymer och fortsatte sedan runt i Ymerterrängen i några km. Var inte kul alls, det räcker med att det är 4 km upp till Ymer och bara uppför. Väl däruppe fortsatte det med HEMSKA uppförsbackar, som till sist knäckte mig, så blev att gå en stund och sen joggade jag tillbaka mot Kypis, totalt slut hehe.

Ska på intervju i Göteborg på torsdag om BAS UTE. En himla trevlig tjej som jag ska träffa där tydligen, hon sa bland annat att jag skulle berätta i 5-10 minuter om mitt engagemang för arbetsmiljö och hälsa.... eeeh mitt vaddå??? tänkte jag först, men det skall nog lösa sig.

Någon hade satt upp en lapp på Rosies bil innan idag tydligen där det stod Stulen Bil... Undrar just varför hon anklagar mig för att ha satt upp den lappen jag som är så snäll............ :D

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hellre "stulen bil" än om det skulle stått "Sorry för att jag backade på din bil"



Då hade du fått se en paranoid person gå runt bilen med undersökningslampa :)

2009-06-09 @ 23:36:33
Postat av: Daniel

asg tack för tipset, den ska jag prova på henne någon dag........... :D

2009-06-10 @ 19:05:59
URL: http://djbruin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0