Lucky Day?!

Ja vet inte om den här dagen har varit lite av en turdag men hyfsad har den i alla fall varit!
Tog med mig mina presentcheckar på sammanlagt 500 kr i morses när jag åkte till jobbet, tänkte att jag skulle köpa mig ett par nya löparskor. Hade kollat lite på nätet och mest fastnat för ett par Adidas som kostade 1 495 på Team Sportia.

Efter jobbet gick jag dit, och till min glädje fann jag att det var rea på dessa skor så att de "endast" kostade 1 000 kr, och med mina 500 kr i rabatt behövde jag bara lägga ut 500 kr på dom :) Riktigt nöjd med det köpet!

Ikväll har vi haft Idas kompis Martina här på besök. Alltid roligt när hon hälsar på :) Hon tyckte jag skulle köpa en trisslott för att jag hade sån tur med skoköpet. Så jag köpte en från Svenska Spel via min mobil och skrapade fram 75 kr där :D

Men men nu ikväll tycks turen ha vänt... var ute och sprang och testade nya skorna och missade mitt årsbästa på den distans jag sprang med 1/10 av en sekund, kul!!!!!!

Ska nog lägga mig nu!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0