Clubby!

Ja idag har jag för första gången kört Club Car på jobbet. Var riktigt kul faktiskt, och den var bra mycket mer smidig än jag hade trott. Var inte speciellt svårt att lära sig hur den fungerade heller. Ska köra Clubby nu de här 3 veckorna jag har kvar att jobba innan min nästa semester.

I helgen sprang jag Varbergsloppet. Gick väl sådär, ungefär som jag hade trott, men var i alla fall bäst i släkten, får väl vara glad för det :). Idag anmälde vi oss även till Falkenbergs Stadslopp som går av stapeln lördagen den 25:e juli. Får väl se om det kan gå bättre, man kan ju alltid hoppas.

En riktig fräck sak som hände i helgen nere i Varberg var att när vi var ute och gick med hundarna, kom det in ovädersmoln och vi lyckades både se och fota en tromb i detta oväder, häftigt att se på avstånd....

Får väl passa påatt gratta Micke oxå som gjorde en storartad insats igår då J-Södra slog Assyriska borta med 1-0. Bland annat så räddade han en straff....

Igår bokade jag tågbiljetter till Stockholm i oktober då jag, Andreas och Svahn ska på NHL-hockey i Globen. 612 kr för oss tre fram och tillbaka Stockholm, Beat That!!!

Imorn är det tvätt som gäller, not so funny :(  Men det får väl gå som alla andra ggr förut....
Mamma och pappa åker iväg imorn på Hurtigrutten, blir säkert riktigt spännande för dom :) Har lovat att hålla koll på "di gamle" medan de är borta.

Nu ska jag slappa framför tvn resten av kvällen

Ciao

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det var bra att du slog de andra. Ida gjorde väl bra i från sig tyckte jag att jag hörde.

Micke tackar och han har nog svävat lite på moln idag:) I morgon ska vi besöka djurparken med Siri och co. kram

2009-07-13 @ 21:30:53
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: mamma

Roligt att se bilder från tromben.Det var ju perfekt att få tag på så billiga biljetter. Bra att du hör hur de gamle klarar sig.M-L och Björn är väl borta en vecka till. Hoppas det går bra för Ida att börja arbeta igen imorgon.Kram!

2009-07-13 @ 22:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0