oj det var längesen :)

Ja det var säkert en månad sen jag skrev senast va?!

Har egentligen inte mycket att skriva nu heller, men allt rullar på i alla fall. Det handlar mest om jobb och innebandy just nu som det känns. Har fått mitt novemberschema till jobbet och nu kommer även jag att få köra kvällar. 6 st i november, men tror att 2 av dem är övning, men känns väl sådär att sluta 18.45 sex ggr nästa månad. Kommer missa innebandyn på måndagar några ggr om det fortsätter. Sen är det inte jättekul att jobba till 18.45 en fredag... men jaja, man kommer tydligen mest sitta i bilen så det ska väl gå bra, hade varit värre och varit inne tills så sent....

Ja apropå innebandy så ska jag vara med i en företagscup på lördag, tror jag spelar med Parker Hannifin, men är faktiskt inte helt säker :D. Så bra koll har jag... Svahn och Andreas ska oxå vara med så då lär vi väl få det svårt att vinna :D Men jaja ska bli kul i alla fall.

Har även hört att löneförhandlingarna är klara nu, ska bli intressant att se vad nya lönen blir....

//Daniel

Kommentarer
Postat av: LOB

Hej, läser om dina nya arbetstider, allting förändras vi ska nu börja att jobba med Lean-tänket (japanska bilbyggar tänket att göra allt rätt från början).

Förmodar att detta är en prövotid eller ?

Dock är ju inte hela kvällen borta,förmodar att du börjar senare på dagen. Du får väl bita ihop och göra det bästa.

LOB

2009-10-21 @ 22:17:54
Postat av: Rebecca

Hej! Han mår bättre nu, men tråkigt är det! Hur har ni det med allt då? Börjat jobba kvällar än? Kram

2009-10-30 @ 22:16:37
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0