Roligt med listor :)

1. Hur gammal är du om fem år? 35 år
2. Vem var den sista du träffade? Ida
3. Hur lång är du? 180
4. Vilken var den senaste film du sett? Wallander - Skulden
5. Vem ringde du senast? Svahn
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?  Jodå gick väl bra men kommer ju ta tid för honom sen men men. Till Rosie
7. Vad är dagens planer? Lägga mig?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar har varit gifta i 31 år.
10. När såg du senast din mamma? Igår hos mamma och pappa då vi såg Elfsborg-AIK
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Klockan 05.10
13. Har du någon gång hittat en katt? Hmm, beror på vad som menas med att hittat en katt???
14. Vilken är din favoritplats? Oj flera, Ljusnedal på vintern ligger fint till
15. Vilken plats föredrar du minst? Offentliga toaletter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Varberg???
17. Vad skrämde dig som barn? Åskan
18. Vem fick dig att skratta senast? Ida
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nopp.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan om jag är hemma
22. Hur många kuddar har du i sängen? En och så har Ida en
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp.........
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sandaler???
26. Är du social? Ja för det mesta
27. Vilken är din favoritglass? Ischoklad kanske
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara det mesta
29. Tycker du om kinamat? Mmm
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk så klart
32. Sover du på någon särskild sida? Tror mage mest
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Mm skadar inte
35. Är du en beroendemänniska? Japp det är jag nog lite
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kan väl inte direkt påstå att jag känner Drottningen men...
37. Vill du ha barn? Ja det tror jag nog...
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, lite tyska, men inte skånska :D.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Musik
42. Äger du dyra smycken? Nej inget förutom förlovningsringen och kanske nåt halsband, men tror inte det var så fasligt dyrt. 
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Mormors pannkakor :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Kanske Mikael Axelsson
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på mitt knä sen jag cyklade omkull
47. Vad har du för ringsignal? Olika beroende på vem som ringer, men standard Takida - Curly Sue
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte
49. Flirtar du mycket? Hehe mmm gör nog det :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Katrinedals Bowling
51. Kan du byta olja på bilen? Nja kan fylla på olja i alla fall :)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oh my god, ingen aning kanske nån bok vi hade i externredovisning :D 
54. Läser du dagstidningen? Nej, men följer på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ööh det har jag nog aldrig gjort
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Avstämplingar???
59. När var du i kyrkan senast? Oj svår fråga, var på Vreta Kloster under Göta Kanalresan om det räknas?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja visst är det kul med lite listor ibland. Man får ju veta lite mer om varandra då, även om jag visste det mesta.

2009-10-06 @ 11:49:36
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: mamma

Tillägg. Jag har en del sparade kläder sedan du var liten.Kram!

2009-10-06 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0