Sjukskriven...

Ja inget vidare... en massa papper som skall fyllas i hit och dit och allt vad det är. Kunde inte fylla blanketten hemma som jag faktiskt har fått via mailen... då det inte gick att spara i dokumentet. Surt värre :( så får väl ta mig till mamma eller nåt, kanske kan ringa över svaren?! Irriterande i alla fall.

Imorn ska jag ta bort stabiliseringsstickorna som omger tån, men lindan ska jag ha kvar, men då kanske jag i alla fall kan ta på mig skor igen?!?!

Inget vidare att bara sitta hemma och göra nada :(

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Din stackare! Kan du inte ta kort på tån så vi får se hur det ser ut med stickor och allt! Skönt att du skrev det med bilen, tror det är samma sak, så det lät ju bra! Hoppas du kryar på dig och kan jobba nästa vecka! kram

2009-11-04 @ 20:11:10
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0