Tisdag kväll

Ska strax sova nu, börjar 7.45 imorn. Oftast börjar jag 6.45 så blir en timmas sovmorron för mig. Den timmen gör faktiskt ganska mycket, känner mig mycket piggare på morgonen. Annars har det varit tufft de här två dagarna på jobbet, översvämning av post i stort sett, kan ju alltid hoppas att kulmen är nådd och det börjar lugna sig till imorn....

Var ute och sprang nu ikväll, och möte bl. a. Martinssons i kypeterrängen, så stannade och prata med dom lite. Sprang 8,3 km upp mot Ymer och tillbaka. Var riktigt nöjd när jag kom i mål då jag såg att jag "kapat" mitt årsbästa med 1 minut och 30 sekunder, så storformen närmar sig?!?! Tiden hade kanske inte blivit så bra om jag inte träffat Martinssons men det hade ändå blivit ett stort rekord för i år.

Ida är hos kompisar nu ikväll, vi har kommit på det att vi knappt träffas denna veckan hehe. Igår jobbade hon till 22, och idag var hon borta när jag kom hem redan, imorn jobbar hon kväll igen och på torsdag jobbar hon dag och när hon kommer hem är jag i Jönköping :D Men på fredag ska vi ner till Varberg så då lär vi väl synas....

//DJBruin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0