Inga hål :D

Var alldeles nyss hos tandläkaren och det visade sig (återigen) att jag inte hade några hål :)
Däremot fanns det som vanligt tandsten, men nu är den borta!

En ruskigt massa poliser var det på stan, minst 4 bussar och säkert över 20 poliser. Tydligen skall Sverigedemokraterna hålla ett möte på torget senare idag så därav den stora polisinsatsen.

På jobbet hade vi ordentliga mängder med post idag. Det berodde på att ICA-buffé kom igår eftermiddag och den får i stort sett vartenda hushåll eller i varje fall väldigt många...

När jag skulle bort och hämta mopeden upptäckte jag att det var punktering på höger framhjul, verkligen en lysande start, men Magne fixade det relativt snabbt som tur var. Sen kan jag säga att mopeden var fylld med lådor med post och reklam till bristningsgränsen idag. Väl framme på turen märkte jag att jag inte hade någon plats att göra av hjälmen eftersom jag inte kunde stänga flaket i så fall så det fick bli att gå med hjälmen på de första uppgångarna så om någon såg mig kan de nog ha fått sig ett skratt :)

Nej nu ska jag kolla lite Managerzone här!

//DJBruin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0