Fredag kväll!

God kväll :)
Har varit på någon form av parmiddag nu ikväll. Jag och Ida var på Thai Silk Palace med Therese och Johan. Var riktigt trevligt och mycket god mat naturligtvis. Så det får vi väl göra om en annan gång väl Rosie? :)

Ida hade namnsdag idag oxå, eller Sofia rättare sagt. Vi handlade nu ikväll och jag passade på att köpa 2 tianlotter, en dubbeltriss och en skrappyramid till henne + en skrapbingo till mig själv :) Otroligt nog vann vi på alla de 6 lotter vi hade, nåt slags rekord kanske?!?! Inga stora summor i och för sig, men 230 kr vann vi i alla fall sammanlagt! Blir nog inga nya lotter för de pengarna, känns som att vi inte kommer att vinna något på 100 år nu....

Imorn ska vi bjuda våra föräldrar på lunch och efter det så ska jag och familjen Gustafsson på Elfsborg-Halmstad. Må bästa lag vinna dvs Elfsborg :D Mitt tips: 2-0

Efter matchen sen blir det hem och kolla på Eurovision. Kan ju alltid hoppas att Malena lyckas bra, men vinna??? Nej den jag tror vinner är Norge om nu inte Öststaterna gaddar ihop sig som vanligt. Ukraina är ett annat hett tips från min sida, vi får se!

Nu blir det att krypa ner till sängs har mycket att göra imorn förmiddag!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Rosie

Instämmer helt Bergström :)

Något vi måste göra igen... Snart!

2009-05-24 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0