Äntligen Fredag :)

Så var det helg igen... har egentligen ingenting inplanerat (vad jag vet?!?!) så händer det nåt så bara meddela mig :)
Fast ikväll ska jag till min morbror som fyller pensionär idag, 65 år alltså. Lär väl krylla av folk i deras lägenhet, men ska bli kul att få uppvakta honom, han är ju min fadder oxå!

Idag kom Maria (chefen) till mig och gav mig ett papper om något projekt som heter BAS Ute och frågade om jag var intresserad av det. Handlar tydligen om att de ska utbilda några handledare inom regionen som utbilda medarbetarna i ergonomi och arbetsmiljö ute på själva turen. Hon undrade alltså om jag skulle kunna tänka att bli en av de handledarna och jag sa ja till det, så får väl se om det blir av i höst sen då.

Ikväll ska Ida jobba natt så hon ligger och sover??? nu. Hämtade hon och två andra tjejer vid midnatt uppe på Brämhult oxå, vad gör man inte för idisen :D

Dags för lite fika nu bye!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väl roligt med handledaruppdraget.Bra att du tog chansen till nya utmaningar. Kram!

2009-05-30 @ 07:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0