Dag 4: Blue Lagoon

Ja resan mot din Bla Lagunen gick först klockan 13, sa vi var tvungna att hitta pa nagot pa förmiddagen oxa. Alla utom jag gick pa Zoo. Jag dæremot provade att springa pa strandpromenaden och det gick væl ganska bra tror jag :)

Men tillbaks till Bla Lagunen da.... innan vi kom fram dit passerade vi ett högværmeomrade. Var rætt fræckt att se nær vatten kokade vid berget, men det luktade inget vidare dær, svaveldoften har man lært sig att kænna igen hær.

Sen kom vi da till slut fram till den Bla Lagunen och den var helt fantastisk! Om man stoppar ner handen under ytan ser man den tills man ær 5 cm ner i stort sett sa gar inte att se var man trampar och sa. Men den hærliga blavita færgen pa vattnet och de 39 grader som snittemperaturen var pa var helt underbar. Vi lag i vattnet i ca 1,5 timmar. Det var næstan lite skönt att det kom regnstænk, för det svalkade gott :)

Nu ikvæll kænner man sig helt avslappnad i hela kroppen sa underbart! Gissa vad jag at till efterrætt nu ikvæll pa Geysir?
Hehe, islændska pannkakor :) Smakade ungefær som hemma, men fick jordgubbar, vispgrædde och varm choklad till och det var verkligen supergott :)

Nu ska jag strax sova hær...

//Tjing

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Låter som ni har det härligt! Tack så jättemycket för vykortet! Lova har pratat om det hela eftermiddagen. Daniel och Ida, Island!

2009-06-26 @ 19:15:51
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Instämmer med Becka det låter som ett helt fantastiskt land . Vi tackar också för vykortet.

2009-06-26 @ 19:19:23
Postat av: Miafia

Även jag vill tacka vykort! Låter jättehärligt med bad i lagunen. kram

2009-06-26 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0