2 dagar kvar :)

Sitter och ser på matchen just nu mellan Sverige och Malta. Allt under 5-0 är väl kasst eller???
Har en känsla av att Malta kommer att vinna, men det ska väl inte kunna vara möjligt?!

Det blir inget Göteborg för mig imorn, hon skulle till Borås på tisdag och då tyckte jag det var lika bra att jag kommer ner till jobbet då jag ändå är hemma och kör intervjun i Borås istället.

Så jaa mamma jag kommer hem till er och ser på Mickes match imorn kväll :) Den började 19 va?

Nej nu ska jag koncentrera mig på matchen och skälla lite!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är välkommen men Micke sa igår att matchen inte visas i Tv det skulle visas någon handbollsmatch istället.Man kunde se Jsödra på datan enligt honom.Kram

2009-06-10 @ 19:53:25
Postat av: Rebecca

Ja, tyvärr sänds inte matchen på Tv! Sverige leder med 4-0 nu så det är väl godkänt! Ha det fint kram!

2009-06-10 @ 20:37:55
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Aha vad kasst :( Då stannar jag hemma istället...

2009-06-11 @ 05:52:31
URL: http://djbruin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0