Måndag igen...

Då ska man strax iväg och jobba igen, är rätt seg nu på morgonen, men blir väl bättre fram på dagen antar jag...

Ska iväg och klippa mig klockan 16 idag hos Anna, tycker hon klipper riktigt bra faktiskt :) Hoppas hon gör så även idag!

Igår såg jag och Ida Twilight en vampyrfilm, var väl rätt ok ändå tycker jag, somnade inte till den i alla fall :D Hyrde två andra filmer oxå som vi ska se, Fredag den 13:e :D fast den vill inte Ida se så jag ska se den idag tänkte jag eftersom hon jobbar till 22. Den tredje filmen vi hyrde ska vi däremot se ihop, minns inte vad den hette nu, men tror det var nåt med Zack?!?!

Jaja, ska äta frukost nu.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0