Helgen som var med mera...

Idag har man varit och jobbat igen då, klarade mig undan det värsta regnet, så hade en relativt bra dag i alla fall. Dock var Clubbie bara halvt laddad, var lite orolig att batteriet inte skulle orka hela vägen men det gjorde det med god marginal som tur var :) Kan ju alltid hoppas på att den är fulladdad imorn............

Helgen då.... ja, var ska man börja. Är fortfarande lite sur på arrangörerna av Falkenbergsloppet, eftersom min tid inte stämmer. Om man använder sig av chip ska man få den tid man tar på sig från startlinjen till mållinjen och inte att alla chip går igång samtidigt som startskottet går. Då är ju hela poängen med chip borta?!

Var och såg Harry Potter sen på kvällen, var hur trött som helst, och var väldigt nära att somna flera ggr, men lyckades hålla mig vaken så att jag förstod vad som hände i filmen i alla fall :D

På väg ner till Varberg hamnade vi i en poliskontroll dessutom. Fick blåsa och det gick väl bra.... däremot kommenterade konstapeln att mitt ena halvljus inte fungerade, men den lampan är bytt nu :)

Nej vila lite nu och sen kanske upp till mamsen och pappsen som kommit hem från Norge nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0