Första doppet i Sverige i år

Japp idag blev det av, var inte alls som att traska i den Blå Lagunen, men det var faktiskt riktigt skönt att bada ändå. Svalkade av sig rejält. Det var jag, Svahn och Rosie som var och badade vid ÖSS Roddklubb. Andreas bangade pga att han var trött??? Eller om det var tennisen han ville se, Chicken :D

Har haft en bra arbetsvecka den här första efter semestern. Har övat upp Cecilia, dotter till Dan som jobbade hos oss under många år. Så behöver inte slita ut mig denna vecka alls, hon ska vara med imorn oxå, men på fredag får jag gå själv.

Efter badet gav jag mig ut och springa, men går knappt att göra det i denna värme, har ingen återhämtning i stort sett och nu är det bara 10 dagar kvar till Varbergsloppet, så inget vidare....

Imorgon kommer tydligen mina systrar till stan, men hinner nog inte träffa dem imorn då jag ska ner på stan, men kanske man springer på dom på stan?!?! Men hade tänkt titta upp på fredag kväll, om alla är hemma då??? Kanske kan bli grillat eller nåt???

Nej om man skulle duscha nu och sen diska :(

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kom upp idag, det blir trevligt! Kram

2009-07-03 @ 08:34:38
URL: http://becksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0