Formbesked tack!!!

Ja ska upp till mamma och pappa och ge mig på milen nere på Kransmossen... går det inte bra ikväll vet i tusan vad jag ska göra, måste ha en positiv tendens nu så här 5 dagar innan Varbergsloppet... Har gått BEDRÖVLIGT dåligt sista tiden. Kändes inte helt super på turen idag oxå, men men vi får se....

Idag har det åskat för 2000:e gången på en vecka som det känns, men bidde inte så farligt denna gång, var rätt häftigt att se blixtrarna från balkongen. Det kom dock aldrig riktigt nära, var MYCKET värre i fredags då jag nära på undrade om huset skulle stå kvar, speciellt efter en smäll då larm gick på 2 bilar här utanför och att brandkåren kom förbi någon minut efter. Vet i katten var den blixten tog, men måste ha varit alldeles i närheten i alla fall!

Neee nu ska jag börja ladda :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Inget vidare med all åska denna sommar. Hoppas du får bättre känsla i kroppen så du kan springa i Varberg.Kram

2009-07-07 @ 19:31:41
Postat av: Rebecca

Lycka till idag!

2009-07-11 @ 11:46:59
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Miafia

Hoppas loppet gick bra för dig och Ida!! kram

2009-07-11 @ 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0