Strålande väder idag :)

Ja efter dagar med lite sämre väder, i synnerhet måndagen, vaknade vi upp till strålande solsken och säkert närmare 25 grader varmt :)

Tog på mig löparskorna och sprang ca 12 km direkt på morgonen, kändes väl sådär, har aldrig kunnat springa på morgonen innan så ska väl vara glad att jag orkade hela vägen, för var rejält sliten på slutet.

Igår var vi i Halmstad och hälsade på Wickman. Alltid trevligt att träffa honom. Vi åt lunch, spelade äventyrsgolf och slutligen tog vi en fika nere på stan sen där jag åt en riktigt god våffla :)

Idag kommer systrarna Fredman på besök på kvällen, ska ha grillkväll och så hade vi tänkt spela lite beach volley. Provade på det i måndags bara jag, Andreas och Svahn och det var riktigt kul, så det ska bli kul ikväll. Möjligen, möjligen kommer även Rosie hit, men den chansen känns inte så stor, men vore för då kan vi lira 3 mot 3.

Ska strax ta en fika på stan nu med grabbarna sen ska vi handla lite för kvällen. Någon golf blir det inte idag, vi har alla lyckats med att kvalificera oss för söndagens turnering. Andreas hade otroliga 26 slag igår på 18 hål, nytt rekord för honom. Jag tangerade mitt gamla rekord på 31 slag, så ska vara riktigt nöjd även om jag fick "gummiarm" på sista hålet.

Tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0