Helg på Tången

Har inte suttit vid datorn speciellt mycket på ett tag, därför jag inte har skrivit något!

Nu är vi i alla fall hemma igen efter en helg nere i Varberg. Vädret var bra hela tiden och allt var lugnt och fint som vanligt :)

Vi var lite på stan i lördags och köpte vinglas bland annat. Sen träffade vi även Idas kompis Maja som sålde blommor på torget. På eftermiddagen sprang jag och Ida 10,6 km (lika långt som Varbergsloppet) mest för att Ida skulle få känna på hur långt det är. Gick väldigt bra tycker jag. Idag var jag ute själv och sprang Espevik runt, en sträcka på ca 17,5 km, gick även det mycket bra, fast var rejält sliten på slutet, men lyckades ändå hålla uppe farten hela vägen!

Imorn väntar jobbet igen, slutar 16.15 hela veckan, men börjar inte förrän 7.45 förutom imorn då jag börjar vanlig tid igen.

Noterades förresten för 12 rätt på Stryktipset i helgen, verkligen ett fall framåt :) Missade endast Blackburn-West Bromwich, synd annars hade man varit 9 000 kr rikare.....

Nej dags att sova nu god natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Värst vad ni är duktiga på att springa Ni får väl anmäla er till långlopp efter detta. Kram!

2009-05-26 @ 14:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0