$$$$$$

Ja idag har varit en av de mindre bra dagarna i världshistorien, men men... inget allvarligt i alla fall.
Började egentligen med en otankad bil till utkörningarna, så där lagom kul att tanka när man har stressiga utk.örningar... men det fick Calle höra oxå, kan ju alltid hoppas att det inte upprepas.... 1/1000 kanske?!?!

Var grymt seg på hela turen sen oxå kanske berodde på att det var åska i luften, men snarare mer troligt att jag är övertränad just nu, så skulle behöva vila ett par dagar nu, men inte lätt då man har brevbäring att tänka på!

Har betalt en massa räkningar idag oxå samt fört över pengar till Ida och ska göra till Svahn alldeles strax nu oxå. Dessutom hade jag inne bilen för service idag, men kostnaden där blev inte alls så stor, landade på strax under 1 400 kr och det är jag riktigt nöjd med i alla fall :)

Var ute och sprang lite intervall med Idisen ikväll oxå trots att jag kände mig slut i hela kroppen. Fick kramp i högerbenet på slutet oxå till råga på allt så har väl överansträngt mig lite grann.

Jaha imorgon väntar ännu en dag på jobbet utan Andreas och Rosie :(:( På torsdag kommer i alla fall Andreas tillbaka på jobbet och på fredag är även Rosie tillbaka :) Som tur är träffar jag dom imorgon eftermiddag/kväll då det blir minigolf följt av käk och Champions League finalen om nu alla hänger på?!?! Blir kul i alla fall :)

Måste bara säga att DJ Kajjins nya låt är riktigt grym :D

//DJBruin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0