Fredag kväll

Ännu en helg är här, inte helt fel alltså! Tycker veckorna bara flyger iväg, bara 2 veckor kvar nu tills jag har ny semester :)
Har varit ute och sprungit ikväll runt Kransmossen. Tänkte att jag skulle gå ut i ett lite tuffare tempo än vanligt... gick väl fint i ca 3 km sen var jag inte alls lika pigg längre... förstår inte vad som hänt med mig, utvecklas inte alls längre, är flera mil från de tider jag gjorde för 10 år sedan....

Igår var Di Leva här och uppträdde på Stora Torget, tycker han har en skön stil måste jag säga :) Han var riktigt bra på att showa där nere i alla fall så kanske till och med var bäst än så länge i år?!

Innan Di Leva var jag och Ida på bio, såg Baksmällan.... till er som inte har sett den,,, SE DEN!!! Tyckte den var hur rolig som helst, bland de bästa jag sett på riktigt länge faktiskt!

Mamma och pappa hörde av sig idag oxå, var i närheten av polcirkeln nu på deras Hurtigrutt. Är lite avundsjuk på dom faktiskt, framförallt när de är vid Nordkapp, verkligen en plats jag skulle vilja se!

Nej nu är det läggdags här...

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag tror du börjar bli gammal helt enkelt, när man fyllt 30 år så går det utför haha! Kul med di leva han är nog underskattad. Vet att du kan följa mamma och pappa på hurtigruten.no va? Ska försöka se baksmällan nästa helg, verkar rolig kram

2009-07-18 @ 15:13:58
URL: http://becksan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack det var väldigt snällt broder. Har inte haft lugg innan, så det är lite ovant... Anna kan nog göra underverk, färga det i någon häftig färg bara haha! Tänkte bjuda dig och Ida på middag någon dag snart. Hur har ni det framöver? Vore skoj och göra som förra året med minigolf också kanske?

2009-07-19 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0